Με την Καθαρά Δευτέρα αρχίζει η νηστεία της Σαρακοστής και ελπίζω με αυτή την ανάρτησή μου να σας βοηθήσω να φτιάξετε ένα όμορφο γεύμα.
Βήγκαν
Με το κρύο που κάνει αυτές τις ημέρες, τι καλύτερο από μια ζεστή, βελουτέ σούπα που είναι πεντανόστιμη και υγιεινή, με υπέροχα ολόφρεσκα λαχανικά;
Τα Σιάμισιη είναι ένα Κυπριακό γλυκό που βρίσκουμε στα πανηγύρια. Φτιάχνονται με σπιτικό φύλλο και γεμίζονται με μια νηστίσιμη κρέμα από σιμιγδάλι, αρωματισμένη με μαστίχα και ανθόνερο και μετά τηγανίζονται.
Τα παπουτσάκια είναι ένα παραδοσιακό φαγητό με μελιτζάνες γεμιστές με σάλτσα κιμά και με μπεσαμέλ από πάνω, οι οποίες ψήνονται στο φούρνο.
Το Ελιόψωμο είναι ένα υπέροχο σπιτικό ψωμί με ελιές Καλαμών. Οι αλμυρές ελιές προσθέτουν υπέροχη γεύση σε αυτό το ρουστίκ ψωμί.
Το Σπανακόρυζο είναι ένα παραδοσιακό Ελληνικό, νηστίσιμο φαγητό, με σπανάκι, ρύζι και αρωματικά χόρτα, που είναι πολύ θρεπτικό, υγιεινό και νόστιμο.
Οι πατατοκροκέτες είναι ένα νόστιμο συνοδευτικό όταν είναι σκέτες ή κυριώς πιάτο, όταν είναι με κιμά, ιδανικό για πάρτι ή για μπουφέ.
Η σαλάτα ταμπούλι ή αλλιώς ταμπουλέ (tabbouleh), είναι μια υπέροχη σαλάτα, που γίνεται με πλιγούρι, με κυρίως υλικό το μαϊντανό, ντομάτες, κρεμμύδι, φρέσκο δυόσμο, κάποιοι βάζουν και αγγούρι, ελαιόλαδο και λεμόνι.
Τα γλυκά του κουταλιού είναι γνωστά από την αρχαιότητα και τα έφτιαχναν με μέλι. Πολύ αργότερα, σταδιακά καθιερώθηκε να φτιάχνονται με ζάχαρη.
Τα κρουτόν είναι μικρά κομμάτια μπαγιάτικου ψωμιού που έχουν απομείνει με ψήσιμο στο φούρνο, φρυγανιά, τηγάνισμα ή ψήσιμο στη φριτέζα αέρα.










